Olet lämpimästi tervetullut mukaan tilaisuuksiin ja toimintaan

Mukava kun poikkesit sivuillemme. Toivomme, että löydät kiinnostavaa toimintaa ja lähdet mukaan!

Nähdään ja vietetään aikaa yhdessä. Tai tule itseksesi ihan vaan hiljentymään hetkiseksi. Olet tärkeä. Sinusta välitetään. Olet tervetullut joukkoon.

Kevään toimintamme näet esitteestämme klikkaamalla tätä linkkiä tai kuvaa.

Maarian kirkko aurinkoisessa lumimaisemassa

Yhteisvastuu

Lisätietoa Maarian seurakunnan Yhteisvastuutapahtumista ja lahjoitustavoista löydät tältä sivulta! Alueellamme asuu paljon nuoria, jotka saavat apua juuri Sinun lahjoituksestasi. Kiitos sinulle lahjastasi!

Lue lisää keräyksestä osoitteessa yhteisvastuu.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Neitsyt Maria ja teksti MAGNIFICAT

Verbum Sonans - palveluvuorossa 100 vuotta

17.3. klo 16 Maarian kirkossa soi Juhlakonsertti, jossa kuullaan Magnificateja 500-luvulta 2000-luvulle.
Katso video harjoituksista ensimaistiaisiksi tulevasta konsertista klikkaamalla tätä linkkiä.

30.4. saakka voit jättää laulutoiveita Pyhän kosketus - hengellisten laulujen toivekonserttia varten osoitteeseen marja.haikka@evl.fi.
Toiveet Punaisesta kirjasta, Viisikielisestä tai Tuomaslauluja-kirjasta. Juhlavuoden päättävä konsertti pidetään 6.11. klo 19 Riimin kirkkosalissa.

Lue juhlavuottaan viettävästä kuorosta lehtikirjoitus klikkaamalla tätä linkkiä.

Tietoa tulevasta suoraan Sinulle :)

Neljästi vuodessa kirjoittelemme kuulumisia ja jaamme vinkkejä tulevasta. Ympäristöä säästäen saat esitteetkin suoraan itsellesi.

Tilaa Maarian seurakunnan uutiskirje klikkaamalla tätä linkkiä.

Ympäristödiplomi

Kannamme huolta kaikesta Luojan luomasta.
Lue uutinen jo viidettä kertaa myönnetystä Ympäristödiplomista klikkaamalla tätä linkkiä.

Hiilineutraali kirkko 2029 Turussa ja Kaarinassa logo

Tutustuthan myös näihin

Lue kirkkoherra Laura Maria Latikan Matkalla Maariassa blogia tästä linkistä.

Aulikki ja Laura Maria - tält ja toispualt -podcasteja kuulet klikkaamalla tätä linkkiä.

Seuraa meitä somessa

Klikkaamalla tästä pääset Facebook sivuillemme