Kyrkpressen är gratis för våra medlemmar!

Visste du att Åbo svenska församling prenumererar på Kyrkpressen åt alla medlemmar som önskar få tidningen?

Det enda du behöver göra för att få Kyrkpressen gratis hem i postlådan är att mejla ditt namn och dina adressuppgifter till vår byråsekreterare Riitta Laine, riitta.a.laine@evl.fi. Du kan också skicka ett vykort till henne på adressen: Riitta Laine, Åbo och S:t Karins kyrkliga samfällighet, PB 922, 20101 Åbo eller ringa henne på tfn 040-3417 229.

Kyrkpressen är en kristen debatt- och kulturtidning som ges ut av Fontana Media. Tidningen utkommer varannan torsdag. Pappers-versionen av Kyrkpressen går ut till drygt 80 000 hem i Svenskfinland varje vecka. Från och med mars 2020 kommer en lokal inlaga med fokus på Åboland och Åland att ingå i Kyrkpressen.

reklambild för Kyrkpressen
Åbo svenska församlings logo

byråsekreterare
Centralregister
Eriksgatan 3

Ämbetsbetyg, släktutredningar, hindersprövningar inför äktenskap och övriga folkbokföringsärenden.