Läger

Det är roligt att vara på läger, vara tillsammans, fira andakt och njuta av Guds vackra skapelse.

10-12.5.2024 Familjeläger på Senaps lägergård
Ta ledigt från matlagning några dagar och kom med och ha roligt med andra barnfamiljer.
Avgift 50€/vuxen,  10€/barn 7-17år och barn under 7 år gratis.
Vi kommer att ha lite eget program för föräldrar och barn men också mycket ni får uppleva och göra tillsammans. Det blir dagar med vila, skratt, lek, sång, pyssel och gemenskap. Med på lägret är Malena Björkgren, Agneta Markkula, Mari Nurmi, kantor och några hjälppisar.
Kom också ni!
Anmälning till läger under tiden 11.3-18.4.2024.

3-5.6 Sommarläger för barn i klasserna 3-7 i Houtskär
Nu har du en möjlighet att åka ut till skärgården. Få nya vänner och besöka kanske nya ställen.
Församlingen ordar sommarläger för barn som går i klasserna 3-7 i Åbo och St Karins.
Vi åker med buss från Åbo och St Karins bor kan stiga på vid K supermarket.
Pris 45€ / innehåller resorna, boende och maten, materialen och eventuella inträdesavgifter.
Det blir simning, bastubad, båtutfärd, konst, lekar och så mycket mer. Hör av er om ni har frågor till Mari Nurmi
Anmälingen till läger under tiden 8.4-13.5.

Säkerhetsblankett för lägren

4 barn ligger på bryggan vid vattnet