händer och fötter i ring mot en gräsmatta

Ungdomar

Det finns en plats som är till för just dig i församlingens ungdomsarbete, hoppas du hittar hit. Vi brukar äta tillsammans, dela kyrie och gloria, leka, chilla, göra läxor, fira andakt, spela, diskutera och mycket mer! Häng med för att prova på nya saker, vädra dina tankar och lära känna nya fina människor i olika åldrar. Det här får du göra i en trygg miljö. Gemenskap och mysig stämning utlovas. Om du tycker att någonting fattas så var gärna med och påverka vilken sorts verksamhet som ordnas.

I en av sångerna i sånghäftet sjunger vi ”Du är välkommen in! Med allt det som du bär på. Välkommen in! Du får lämna det hos Gud. Du är älskad just sån som du är och du är alltid välkommen in.” Det gäller just dig. Hoppas vi ses!

Ungdomshålan

Du som är 13 år och äldre kan komma till Ungdomshålan på tisdagar för att spela, leka, mysa, läsa läxor, dela kyrie och gloria, fira andakt och äta tillsammans. Vi bjuder på ett mål mat och här finns en stor soffa som alla ryms i! För att ungdomshålan ska vara en plats där du trivs får du gärna vara med och ordna program eller föreslå vad vi ska hitta på för kul.

• Tisdagar kl. 14:30-18:30 i Aurelia.
  • Vårens första träff är 9.1.2024 och vi träffas varje tisdag fram till och med 28.5, med undantag av sportlovstisdagen och tisdagen i stilla veckan.

Ta kontakt

ungdomsarbetsledare och skribaansvarig