Träffar för vuxna

Känns det ensamt ibland? I vuxen ålder är det inte alltid lätt att träffa nya människor. Därför startar församlingen en Drop in för vuxna. Varannan onsdag med start den 17.1.2024 bjuder vi på kaffe/te i Aurelias första våning, mellan kl.16.30 och 18.30. Kom och prata bort en stund, eller kom med tips på vad vi kunde göra tillsammans under våren. Kanske du är intresserad av ett teaterbesök tillsammans med några andra, eller skulle väggklättring passa dig bättre? Välkommen med!

Du får så klart också ta kontakt via e-post eller telefon om det är någonting du funderar över.

Förutom dessa Drop in är du så klart välkommen att delta i all vår verksamhet. Vi ordnar till exempel gemensamma luncher i form av knytkalas efter högmässan några gånger per termin.

Har du något speciellt önskemål på vad vi vuxna kunde göra tillsammans? Om du till exempel skulle vilja gå och bowla i grupp får du gärna ta kontakt med den projektanställda diakonen Agneta Markkula, agneta.markkula@evl.fi eller 040 3417757, så försöker vi ordna det tillsammans.

Dekorativ bild med tre ritade kaffekoppar

diakon