Diakonalt familjearbete

Vi har en diakon som arbetar med familjer i uttsatt situation. När ekonomin krisar eller det blir för tungt att bära vardagen ensam kan hon vara det stöd du behöver för att komma vidare.

• Boka tid på diakonins tidsbeställning tisdag eller torsdag kl 9-11 på tel. 040-3417 460

Ensamstående föräldrar med barn

Kom med och träffa andra ensamstående föräldrar med barn och dela föräldraskapets glädjestunder och utmaningar. Vi äter middag tillsammans och sedan har barnen eget program medan de vuxna samtalar kring frågor i anslutning till familj och föräldraskap. Vi avslutar träffarna med en gemensam andakt. Träffarna är gratis. Mera information om träffarna för ensamstående föräldrar med barn hittar du på barn- och familjearbetets sida.

diakon